【減肥】又想食好西又想減肥的懶戰友入嚟!!米施洛全新推出嘅Keep Fit便利餐盒啱晒你

成功完成減肥九個月及KeepFit六個月的課程後,離開米施洛已經有四年了。直到目前為止,在沒有任何運動及跟餐單(有一年幾乎係暴飲暴食)的狀況下,只是肥返五磅而已,可想而知,用正確的方法減的肥是比節食或減肥藥較不會反彈的。而正確的方法就是一星期2-3次40分鐘的帶氧運動(我自己就係跑步機及踩凳仔)及良好的飲食習慣,其實飲食真係佔好重要的部份,要識得要揀嘢食,點樣食先可以加大運動的效果,不然你維持咁差嘅飲食習慣,就算點做運動都好難瘦。

咁多年來,最多戰友或讀者問我的問題,除了做什麼運動容易啲落磅之外,就係點樣係返工∕出街食飯之下又可以乖乖地跟到餐單呢?(果然大家都是朋友多嘅的人啊)我一貫的答法都係:自己煮、自己帶飯!然後大家的反應都係:「下……我份工好忙架喎,點整得切」「下我係好遠返工喎,點早起啊?」「下我港孩喎都唔識煮飯」「下我屋企人唔會肯另外開爐俾我自己煮自己個份喎」等各式各樣的理由推卻了我的建議。其實有時候我都答到攰,因為我自己成功減到真係靠晨咁早起身煮飯,靠臉皮厚與朋友相聚在Food Court並食自己的飯盒,出街只敢吃瘦叉飯(走汁),捱了半年才能稍為放鬆下來。返實習更痛苦,為免吃到肥膩的學校飯餐,就要凌晨四點幾五點爬起身煮飯,為了讓自己多睡一會,煮的都是一鍋熟(多難食你知嗎)

要在街上量對餐單所招示的份量,除了帶碗仔出街,當眾量起所要吃的份外,別無他法。這樣做一來樣衰,二來要洗碗好麻煩,所以好多戰友都不會跟我咁做。米施洛多年來都會比我見得更多怕麻煩、想懶、不想煮的減肥戰友,所以米施洛有預煮包,類似太空食物咁,雖然方便,但真係好難食,我吃兩個月就不了。

有見及咁多懶鬼,米施洛終於研發到餐盒啦!!!!
上兩星期收到邀請,試食Keep Fit便利餐盒,由營養師設計並計好晒份量的飯餐,比例合宜,份量完全合符減肥要求,啱晒懶得整、懶得煮、懶得買,又唔想捱商業區的貴又肥膩的飯盒的戰友們!

餐盒總共有七款,如下:

餐盒內全為新鮮食材,份量合符大部份減肥戰友的餐單要求。下訂後,米施洛會按照你的要求備好餐盒,並經順豐冷凍食品速遞送到你的辦公室或家(一送達地點就要馬上放雪櫃)。而由於餐盒是全天然新鮮食材,所以保質期比較短,幾天就會過期,這要注意一下。

而為了知道雪到凍冰冰的肉再翻叮是什麼味道,我特意挑了豬、牛、雞、魚各一盒,試試四種肉的口感有無因為冷凍過而走樣。


因為我擺到快過期,所以我跟Bob仔分着吃哈哈。飯盒分成三格,有兩格是菜,一塊肉及飯或薯仔。打開飯盒,香氣撲鼻,但最讓我驚訝的是,放在雪櫃幾天,蔬菜仍是綠油油的!四款我都覺得超級好吃,顛覆了我對冷凍微波飯盒一定會好似波仔一樣又濃又難吃的想法呢!連食開肥膩嘢嘅Bob仔都覺得好味呢!


現逐個試食!

首先,魚。我選了S8 大蒜味噌燒三文魚紫菜飯。

這款我最推介,三文魚有油香,肉汁又多,滲晒落啲飯度,真係又香又夠味。最重要是,啖啖肉、無骨,成份飯都係魚油香,但都沒有需要多計一份脂肪,真抵食。


第二,豬。我選了 S6 泰式香茅豬柳椰汁飯。雖然這個飯要count兩份脂肪,但難得可以食到一般正常減肥人都必須要戒的椰汁飯,就想試試口感了。

先看看豬扒,瘦的,份量很足,能吃到那麼多塊肉真的好幸福(谷M時特別喜歡吃肉),底下的黃飯吸滿肉汁,超惹味!

椰汁味濃濃,完全不覺得有因為要減肥所以落少咗味道,真的好好吃!特別一讚,豬扒雖瘦,但經過微波後都沒有變乾,反而仍然充滿肉汁,又稔又好咬,讓人非常驚訝!而青豆及椰菜花都好好味,完全沒有變色,賣相相當靚仔!(詳見影片)


第三,雞。我特意選了S11 薑汁蟲草花蒸雞雜菇飯,因為蒸飯一般都好肥,我到現在都仍戒蒸飯中,所以想看看減肥版的會不會無晒汁,雞件會不會太乾之類。一打開,蔬菜的鮮綠真的好適合影相放上instagram,係Office打開嚟食一啲都唔樣衰,好潮好日系,勁有感覺!

面頭Pat汁唔算多,但用來撈飯係夠食的。雞件雖然瘦,但一定都不乾不硬,很夠味道!冷凍飯盒最值得欣賞就是肉,真係做得非常好,經過微波都沒有變減變硬。好勁!這款的味道不夠魚和豬的濃味,較淡口,鍾意食蒸飯既戰友可以揀呢個止癮喔。


第四,牛!有不少戰友告訴我他們真的好愛吃牛,所以我特意挑了這個西式的 S2 燒牛柳伴雜菜薯仔。配菜較特別,是醬油蘿蔔,味道很好(特別是我好喜歡吃蘿蔔)

看看肉質,是瘦的,但內裡仍有少少脂肪,相信微波完後,油脂就會成為肉汁了。嘩有咁多舊肉真係好開心。(如果你不喜歡食一舊舊薯仔,可以選S1 慢煮雞肉伴雜菜紫薯蓉,食到薯蓉之餘仲要係咁多款中卡路里最低

因為曉晴不能吃牛,所以這個就成了Bob仔的午餐了。



他完美示範了如何在辦公室中好好享用完美午餐。不得不提,影起相真係好靚。


這個飯餐是最抵食,一來卡路里得三百幾,二來牛同薯仔都好頂肚,連Bob仔咁大食都頂到一個下午。根據Bob仔的試食,他說他原本以為牛肉叮完會好乾,誰知真的滿口肉汁,一點也不乾,也不會靭。而牛肉也調了味,好夠味,不會淡貿貿(他以為減肥餐都是無味的),薯仔也很軟綿,入口都好濃薯香,實在出乎意料的好吃。

總結四個餐盒,最出人意料又好食的一定是肉!不論是牛、豬、雞、魚都一律超好吃,讓人回味無窮,因為那味道不是自己煮得到出來(我指又要合符營養師要求又要咁好食的話)。另外就是蔬菜的保鮮,冷凍過來再放了幾天再入微波爐,無變色之餘仲做到蔬菜的鮮味,但又不會硬,連怕食莖部的Bob仔都把飯盒吃光光呢!(終於明點解賣咁貴)


點先買到米施洛的飯盒呢?
飯盒有兩SET:$300/4 Box    或     $390/6 Box(此價截至31/7而已)
【覺得貴?其實係中環金鐘食飯都咁上下,出街想食得健康其實都差不多$6x up,計埋直送到家,其實都差不多,咁當然無自己煮咁抵啦,問題係閣下想懶唔想煮吖嘛,係咪?】

即刻上米施洛的網頁(按我),挑好自己想要的飯餐,填好表格,計好日子訂貨,要注意送商業地址及住宅地址是不同的時段,所以要肯定有人在家收件才好揀,因為一收到件就要放返入雪櫃下層(4℃個格)了。付款方式請見圖。

有不少朋友都想去做下米施洛的Body Check,但又嫌貴。呢加首次訂飯盒就可以得到兩張免費做分析的Coupon啦!有意join plan的朋友切勿錯過啦,用完coupon做分析,再用曉晴的$200 Coupon join plan就fit晒啦!



以上~どもありがとうございます :)
謝謝您一直以來對曉晴的支持,更謝謝把長文看完!
彩蛋!!同場加映,女友視覺!在家吃飯盒,不但方便,仲好有Feel添!


現在大部分文章都集中在facebook fanspage直接分享,歡迎follow我的fanspage!!!

##本文章純粹個人意見,讀者宜當作參考##
請推推文及留個言支持一下曉晴吧!

------------------------------------------------------------------------------------------
歡迎產品試用、出席活動等請聯絡我:mydearest.queenie@gmail.com
分站:
Facebook: http://www.facebook.com/xiaoqingqueenie
Blogspot: http://xiaoqingqueenie.blogspot.hk/
Instagram: mrslee_queenie
Beauty Exchange: http://www.beautyexchange.com.hk/blog/曉晴
Youtube channel: http://www.youtube.com/queen11beauty
WeShare: http://www.weshare.hk/missqueenie
Openrice: http://www.openrice.com/zh/restaurant/userinfo.htm?userid=50073117

留言

熱門文章