【B2B】【多字多圖慎入】無意中發現男禮天堂!!! 窮L新娘之選 - Carmine Wedding Dress & Suits

很久未有寫寫關於籌備婚禮的事了,遲點會寫寫激到爆血管的姊妹裙店,今天來談男裝禮服。

有看我Blog的讀者都知道我在2017年已經一擊即join了某店的8件婚紗禮服plan,對此我有這樣的評價:
1. 價錢平,比其他店都平
2. 婚紗都好靚,款式算多
3. 奶奶衫太老,款式不多
4. 男禮多色,得款只得幾種
5. 客人很多,所以喜歡的婚紗或晚裝很快就會被hold
6. 褂只有龍鳳褂,只有三、四件,旺季的話一般都無期

因為第1點,所以作為窮拎的我和bob仔二話不說就join了。但卻因為第3及6點,年輕的奶奶和媽媽都不約而同表示不悅,我們被逼轉場再另租褂和媽媽奶奶衫。而我們join plan時,該店才剛新開張,沒什麼客,選什麼都有期,但我們因為教堂的問題而改動婚期至2019年1月1日,回頭通知時發現很多衫都由有變無,再挑再選,都選不到我看上眼的晚裝,連Bob仔的男禮我也只選上一套,還要等9月的新款才知選不選得到呢!

這些苦水在ig吐吐後,就有朋友向我推介同在觀塘區的Carmine,說那邊的晚裝男禮都很棒,叫我們去看看。於是趁Bob仔有天早收就去了位於觀塘成業街的Carmine八卦看看。

一入去,見到的不是我期待的白雪雪一片的婚紗海軍,而係男禮海啊!!
(P.S. 店主是俾客人任影相,唔join都可以任影,曉晴才會放肆影)


 
 大家可以看到,男禮的款式和數量是多得驚人,連一心只是想來陪我的bob仔都興致勃勃去摸西裝去。呢啲男禮全部可以用來做兄弟衫,質素好高,摸上去也舒服。

Carmine地方設計得好好,新郎新娘都有各自試身的地方,那就可以同時試衫,不用浪費時間。我目標是看迎賓晚裝,所以挑了三套自己都應該不會喜歡的裙,挑戰一下自己。
 第一件是Deep V加大露背,真的不是double may(普通話:大波妹)就carry不了,兩旁的帶子不斷跌。裙擺很大很可愛,但如果拿來敬酒的話,有點難移動呢。不過個個看完照片都說很襯我,後面的蝴蝶結我也很喜歡,可以考慮看看。

 第二件是魚尾,老闆娘大大力推薦,所以討厭魚尾的我也不好推辭,試穿看看。穿上去後想不到好好看,身型曲線出返晒嚟,而且很輕便。不過魚尾顯得我太成熟,還是不了。

第三件是也是鎮店之寶,灰色的閃閃裙,實物真的閃得交關。沒想到灰色是如此顯白,可惜曉晴不是double may,也沒有事業心,中間的Deep V無嘢睇,所以也不了。

店主見曉晴身型不俗,故私人賞我試多一套Carmine的閃爆羽毛公主裙。
羽毛很立體,裙擺好大,穿得我身型好好看,我的腰線出返嚟!!!!! 行教堂一定好靚,諗諗佢先!(貿然又join的話又要out bud了,到時候還衫就GG了,因為這婚紗內有硬硬的裙撐,不能摺疊) 但真的穿得我好瘦,有叮叮叮架!

當曉晴選不到喜歡之時,另一邊就聽到Bob仔猛話「好睇好睇」,當然要出去看看。
想不到Carmine的男禮穿得Bob仔如此瘦。

 店主知道我們正尋找一件合適的行禮禮服,所以推薦前短後長的燕尾服。穿得Bob仔很帥氣,如果是白色的話應該很合我們心意。

 店主也讓他試試禮服款,禮服款都會比較闊身同長身,所以將擁有minions身段的bob仔顯得更矮,所以不了。

接下來就試男禮款。
 嘩嘩嘩,韓仔款真係slim好多、貼身好多,隻色係紫藍色,又靚又特別,重點係好襯我男人~~ 男人個刻已經想掏錢買嚟平時返工著,好彩我stop住佢,咁樣淨係褸同褲都$898,連馬甲都$998,雖然咁高質,比起出面真係超值,但都唔好衡動!


我們見西裝質地咁舒服,要求高既兄弟團應該會願意買了吧?於是我叫bob仔試上身係啲兄弟睇下,順便著啲俾12月b2b group啲姊妹參考下。不過其實上面bob仔試既男禮都可以就咁淨係買馬甲同褲啲做兄弟衫,以下再試多幾款俾各位b2b睇下。因為我們的兄弟要求顏色上一定要著得返,所以淨係試左灰色,希望大家見諒。

呢款係深灰色孖襟,幾冬天feel

想睇睇淺灰,其實格仔都幾顯肥。
 最喜歡呢款!!直紋有少少木感,灰得嚟帶少少啡,好特別,未見過
最後係特別為我們b2b whatsapp group的班長而試的baby blue,上身好slim好靚吖!

呢度既男禮真係買套返工都靚!所以我地決定出左糧就來訂西裝同兄弟衫啦!!


就以上~謝謝你一直支持曉晴的長文作風!
現在大部分文章都集中在facebook fanspage直接分享,歡迎follow我的fanspage!!!

##本文章純粹個人意見,讀者只宜當作參考##
請推推文及留個言支持一下曉晴吧!
------------------------------------------------------------------------------------------
歡迎產品試用、出席活動等請聯絡我:mydearest.queenie@gmail.com
分站:
Facebook: http://www.facebook.com/xiaoqingqueenie
TheZtyle: http://missqueenie.theztyle.com
Blogspot: http://xiaoqingqueenie.blogspot.hk/
instagram: dear_queenie
Beauty Exchange: http://www.beautyexchange.com.hk/blog/曉晴
Youtube channel: http://www.youtube.com/queen11beauty
Weshare: http://www.weshare.hk/missqueenie
Openrice: http://www.openrice.com/zh/restaurant/userinfo.htm?userid=50073117



留言

熱門文章