{飲食} 番本日式放題:極有驚喜、水準之上

話說曉晴現在正值Sem尾
又是狂溫書考MidTerm趕Paper衝考試既好日子啦~
自減肥成功後,曉晴努力去搵返自己係減緊肥時好想食既野去食返
一來係讓自己既身體去習慣返正常人既飲食習慣
二來就係圓返自己一個心願,趁自己仲Keep到呢個重量既時候食返餐好既~

前幾日用左兩日時間溫左個Midterm,竟然係因為自己臨尾改答案而令自己答錯題
實在好唔開心,加上功課又忙啦,黎緊又要試教啦,教案又未寫啦,真係好大壓力
於是,我就look下Openrice d 食評啦~
發現平時玩開個班Bloggers,例如popcorn個D最近都力讚一間位於旺角既新放題-番本
都話好好食啦~
我就俾旺角大部份既放題伏過好多次架啦,
唔係食材唔新鮮,就係地方唔衛生,再唔係就服務極差,
仲有漏單、錯單同扣單(即係點既數量唔足數,叫10件只黎2件咁!!!)
有次試過食完之後食物中毒,屙到我要死 :(
最傷心既就係受完呢堆屎一般既服務同食物之後,你仲要乖乖奉上三百元!
個道氣就谷到上心口,真係俾錢買難受!自此就真係唔敢再食放題啦!

但係見到咁多人都話好食既,又見到有羊架食,
於是就即刻Call我最愛既細佬出黎陪我食餐勁既!!!!
果然!!!!!!
唔係係因為我冇期望定點樣啦
番本真係好食,我指既係,佢係做到放題既水平,而我第一次食放題係被當作人去看待
學我細佬話齋,呢度D野先至係人食架喂!!!!!!
唔係賣廣告,係真係好食,服務真係好好 (收錢個下另計,陣間再講)
再利申,今次食放題我冇計住quota食,我真係狂食架~ 我細佬仲要餓左自己一日去食哈哈
但真係抵食既~~

我地前幾日book左8點,$188+1/person
我係經電話book既,真心燥底既,因為佢地個hotline係電話錄音黎,
姐係個D「廣東話,請按1字」個種
呢個電話錄音係冇問題的,問題在於,我每次想聽下時段及收費個陣,佢都係講講下斷線
我打左四次,四次都斷我線,
大佬你都係想做分流先set呢個電話錄音姐,點解又cut我線
最後都係逼我打去門巿問,我打左三次電話先comfirm booking,其實對前線員工係好大壓力
希望番本執執自己個booking hotline啦

番本係要準時上到去,建議大家預早15分鐘去到,因為去到都係要等
只係,你book左,你大概等5-10分鐘就一定入到去,其實都好快手
不過,又係真係人多到一個點,而員工真係有D亂,
前台個姐姐就不在狀態,同一個問題問左我幾次,而老世又講左另一個版本既答覆啦
重點係booking hotline個姐姐又book得唔清唔楚,結果搞到我超燥底

入面真係好full,張張檯都係搭檯的,好彩我一早book左姐~
食野就食兩個鐘,臨完前半個鐘就last order
加$50就可以升級,我明明booking既時候已經提過我要加錢升級
去到前台都有講我要升級,坐到埋檯竟然冇星級既標誌同點餐紙
又係要我chur d 員工俾點餐紙我,唔好咁啦/___\  我知你地好忙,但我一早講左嘛......
唔緊要啦,之後有個好正既姐姐黎問候我,叫我快D叫野食就唔會唔開心,So Warm!!!




其實真係好多野食,有A-M既餐單,我是日就姨媽到,生冷野盡量少掂
但原來唔食生冷野都冇問題,都夠多選擇!真係估唔到!
加上曉晴唔食肉,熟食都有好多呢!唔鍾意食刺身壽司既,食素既都有顧及到
真係唔錯!
仲有星級餐單,有羊架同青口!! 粥粉麵都唔會掂架啦~主力貴價食物!

我同細佬食放題既習慣,就係每個種類都會叫一道,每一道叫一件
咁就唔怕食得滯同會食少左種類啦,而且咁樣入紙就以防佢漏單。
老實講,放題食物質素我真係冇期望D咩,
但係,番本既刺身、炸物、燒物同料理都係水準之上!

一開波就黎個冰梅酒先啦!幾乎所有放題,酒類都係要另外收費,呢度係任飲架!
難得有得任飲洒,梗係黎一枝先啦!
大家一定要趁凍飲,真係勁香梅味,仲要入口醇滑甘香,難得我飲完一杯又一杯!!好正!!
不過一個人飲一支好夠,全身暖晒同有些少醉 :P

番本D野食係黎得好快,頭兩三次入單係幾乎唔使等就到齊,但之後就慢落黎
單既準繩度達九成既,有人話番本係唔會漏單,傻啦,我琴晚都漏左三次單
但係正常既,咁多人喎,漏單有咩出奇?但係已經比其他放題漏少好多!
而且唔會扣數!叫幾多有幾多,而且大大件,絕對唔會辜寒,一定令你食得鋸!
唔扣數呢樣野係令到我同細佬好滿意!

★麵豉湯(左上):夠濃,但稍咸,足料,難得
★人參雞湯(左下):幾甘香,幾清,算係咁啦,冇乜要求

★黃金焗蠔(右上):絕對係一定要叫架!!蠔夠大隻,沾住沙律醬同面頭既芝士真係好好味,
重點係夠熱!果然係即叫即製,真心好好食,唔係行貨!!
★燒翠玉瓜(右下):呢隻我encore左十幾串,真係好好食,唔係乾架,食落去充滿甜甜既瓜汁,不過如果可以唔要燒汁就好啦,但真係推介大家叫呢個,好好食!

★刺身:我只係食左三文魚,夠厚夠新鮮,無雪藏味,但係一如細佬所講,係水準囉,係真係有驚喜既,唔係真係話好好好好好好食,當然冇得同洒店比啦,但平均上真係好食既!抵食,重點係你叫幾多片就有幾多片,我見其他檯係一大盤咁上~


★孜然牛串燒:真係極度唔鍾意孜然粉味,無晒牛味,唔好食既 :(


 
★壽司:偏向細舊,一啖食晒,岩晒女仔食,而且細細件又唔會食滯人,又可以試多D唔同種類既壽司啦~火炙三文魚係極度好食,大家一定要叫黎食
★軍艦:細佬話好好食,夠多汁,餡料好味
★手卷:呢個係星鰻手卷,細佬專登嗌俾我既,鰻魚好食新鮮,重點重點,飯夠黏又唔會太酸,紫菜係脆架!!!好耐冇食過脆紫色既壽司啊大佬!出面食既都係淋晒,呢個真係好好食,我encore左兩次~~


(唔好意思真係掛住食,冇影到近鏡~)
★炸香蕉朱古力(左最下,洒杯下面):因為有飯友講話呢個好快賣晒,所以一坐低就叫左呢個先,因為曉晴好易上火,所以叫一件兩份食就好了~其實只係炸香蕉,香蕉好甜,配上假假既朱古力漿,well,唔識欣賞有幾好食
★牛油蒜蓉炒帶子(中間,洒杯旁):呢個超級好食!牛油味就冇啦,但係真係夠獲氣,熱辣辣,帶子新鮮無沙好甜,成碟幾乎我食晒,好好食啊~~~
★炒芽菜(帶子的左邊):無乜特別,油淋淋,我食左啖就放棄,由細佬KO
★四川雞絲麻辣水晶粉(右上,洒杯上):對唔住,呢隻野係唔算辣,唔咸,但好油,水晶粉彈牙,但係曉晴係唔掂油野既,所以呢碗野,我一啖,細佬一啖就放棄了
★卷物(最上,辣粉後面):無乜驚喜,食唔到層次感,但花之戀幾好,其他都一般,寧願食返壽司算啦~
★炒魷魚:我唔食魷魚,細佬話一般,都係油啦,但夠獲氣,熱既,係新鮮炒既,誠意滿分!
★麻醬拌冷麵(最左偏上,芽菜隔離):細佬大讚好食,因為我怕肥,所以唔食麻醬,但細佬成兜KO左,可想而知真係好好食啦~

炸物(紫薯芋心球、炸一口芝士年糕):呢兩樣都係必叫既,如果你唔係易上火既呢,呢兩樣係真係無得頂!先講左紫薯芋心球,鍾意食芋頭既一定鍾意,芋頭係流心,熱既,紫薯又夠香甜,真係好食!但講到絕頂好食,連紫薯芋心球都唔夠相裡面既呢個炸一口芝士年糕好食,無一樣好食得過佢啦,成晚淨係記得佢,我仲一連食左兩舊!外表香脆但一D一D都唔油,咬落係熱到辣口,明顯係新鮮既,年糕軟糯,米味極香,咬到中間,芝士係會湧!出!黎!係啊!係湧!出!黎啊!!你明唔明有幾興奮???熱架!!!!除左個芝士真係咸左D之外,真係無話可說,好味到我呢加都想食!!!肥都抵!!!!



以下落黎就開始介紹星級菜單既食物啦~~~
★星級刺身,每款點一件,有赤蝦、油甘魚,帶子,北寄貝:赤蝦呢,細佬話冇味既,只係放大左既甜蝦;油甘魚,新鮮,算甜,有少少腥;帶子,我有食,好香但冇咬口;北寄貝,好味,但細舊左D嘻嘻~~

★燒羊架:呢舊野真係難食到講粗口,曉晴係食羊既專家,食羊就係要食佢既騷味,唔食個隻騷味,你不如食其他肉啦,咪一樣!!孜然粉味重到一個點完全食唔到羊味,又燒得過晒火,D肉梅晒淋晒,綿到不得了,完全唔使咬就化成一pat野,真係嬲!!!!

★牛油炒雜菌:十級推介,我自己一個人食左四碟!!!!!熱辣辣上檯不特只,仲要份量十足,牛油味就冇架啦,但就係勝在唔油,食完個胃唔會唔舒服,我食得勁開心!!!!!!

★忌廉煮青口:青口夠大隻、無沙、鮮味,忌廉夠香夠味冇溝水,配合青口食係一流!


其實D野細細碟都唔係好覺飽,然後,所以,我地兩個,甜品都食左兩round!
甜品就有頭先既炸香蕉,跟住就係芒果布甸,雀巢雪糕同雪米滋啦~我地樣樣都食過~~
★芒果布甸:細佬話好食,但甜左D,但放題黎講,水平不俗
★雀巢雪糕:有三隻味-雲尼拿、朱古力同芝麻,我食左兩杯芝麻,好正好開心~~~
★雪米滋:有綠茶同香芋味,細佬話綠茶好食,唔甜,我食香芋都食左兩粒,好好食,但建議黎到放一陣先食,因為雪到硬晒~~

飲品因為曉晴唔飲汽水,所以飲品除左點左冰梅酒就冇掂過啦~
兩個人食到好飽好飽~~~~~

到埋單係有少少唔開心既,因為應該係兩個人$188+1架嘛
第一次就計錯單,好彩我睇到
到第二次我俾左錢之後先醒起兩個人加埋都只係$514,何來$524呢??
番本博大霧收多$10 Service Charge???而且個Staff黎收錢都係催催催催既,
而我又飲到醉醉地,咁樣俾錯錢都好正常,但你都冇得咁樣架嘛!
嗚,今次$10買個教訓,下次唔好飲咁high同睇清楚張單先俾錢!

就以上~
##本文章純粹個人意見,讀者只宜當作參考,服務及產品部分自費##

請推推文及留個言支持一下曉晴吧!
------------------------------------------------------------------------------------------
歡迎產品試用、出席活動等請聯絡我:
mydearest.queenie@gmail.com

分站:
Facebook: http://www.facebook.com/xiaoqingqueenie
TheZtyle: http://missqueenie.theztyle.com
Blogspot: http://xiaoqingqueenie.blogspot.hk/
instagram: dear_queenie
Beauty Exchange: http://www.beautyexchange.com.hk/blog/曉晴
Youtube channel: http://www.youtube.com/queen11beauty
Weshare: http://www.weshare.hk/missqueenie

留言

熱門文章