{慘歷,極長文慎入} Cleen體驗失敗!以後都唔會幫襯!


事先講明,我上左去Cleen銅鑼灣金朝陽分店兩次都係做唔到體驗,有hard feeling先決心要出呢篇文,我係Cleen冇拎到任何野,連一杯水都冇飲過佢既!!

話說Cleen的宣傳極強大
這個體驗本來是Fashion & Beauty的PR姐姐邀請的
本來已經join左MUSEE既我一聽到Cleen係Dermes既副線就即刻應承左
Blogger體驗同街外人join體驗都係一樣都係三次
今次體驗係腋下UnderArm,都係要事前預約既~
打電話預約都好方便,姐姐講到明由諮詢到完成療程係一個鐘頭左右
從沒有脫毛經驗既我經歷過Musee屎一般既服務態度之後
上到Cleen真係非一般感受,係五星級服務!
特別要讚一讚櫃台姐姐 (對不起,我記不起你的名字)
我上到去表明我係Blogger時,佢不但無黑我面,仲笑住叫我去等候區坐坐


一去到等候區,真係嚇左一跳既~

三面光明,落地玻璃,飽覽銅鑼灣景觀,真係心曠神怡
坐係勁軟既皮梳化,真係好舒服~
坐低無耐就有個勁好笑容既姨姨黎問我要唔要飲D乜野
第一次上去就梗係淆淆地底,於是就話唔使~
無耐櫃台姐姐就拎住Window pad過黎搵我
真係好佩服佢有個咁靚既笑容,真係心都甜埋啊大佬~(我認我好麻甩)

Cleen應該係全面電子化左,我填表同簽agreement都係用Window pad
離離地題講句,其實Window pad再搭IE真係好慢
每次落一個step都係勁慢,然後用電子筆簽名又接觸得唔好,搞到我簽左幾次
咁樣真係反反地感,始終係load緊既時候,我同櫃台姐姐真係會dead左air唔知點算架嘛......

其實成個登記手續都好快做完,15分鐘左右已經搞掂了
下一步就係等治療師見我啦~
接待我既係Angel,都好好笑容
我地一入房傾就到戲肉了
我從來未去過facial,姐係要入房既都只係去過米施洛
經過今次既經歷我先醒覺自己原來係咁容易俾人說服到!!
俾Yetta話我蠢 > <"

說返正題
Cleen係用彩光的,我就諗,咁咪同MUSEE一樣?
Angel話Cleen既機係勁過出面所有機,即使係彩光,只要13次就可以斷尾,仲做埋嫩膚美白
我就諗,咁勁?13次就可以斷尾?咁真係要試下啦!

然後Angel講完個原理又話我Underarm個情況好嚴重啊,腋下皮膚完全唔似20歲啊
之後俾佢知左我已經Join左Musee仲大劑
佢就叫我放棄個四百蚊就直接join佢首次登記既優惠plan啦
然後狂插Musee有幾差啊,質素唔好啊,佢D客又點樣片Musee咁樣
繼而就轟炸我叫我join plan啦,今次唔join就下次無啦,要一千蚊一次啊咁
我多次表明我係Blogger,唔係街客,我應該係去到第三次先再決定參唔參加都okay架嘛
點知佢又當聽唔到咁,依然狂sell我,又叫我即刻決定啦,又話可以信用卡分期啦
其實我真係唔識拒絕呢D,又好彩我個日真係乜都冇帶係身
當下想搵人求救,又唔知打俾邊個好
然後就俾佢轟炸到兩點半( 我個日係約左1點做諮詢的,乜都冇做過就已經兩半了)
佢就話不如約下次先再做,我話我住好遠
咁佢話咁不如呢加join,我話我冇錢
然後我又真係想走既,於是Angel同我簽左單話我Show but no trial,幫我keep住個首次體驗囉
我梗係有咁快走咁快啦!
落到樓我鬆左一口氣之餘,仲覺得好頭痛,一來佢把聲相當響,間房既空氣完全唔流通,成個幾鐘俾佢困住係房度,好難唔累囉其實!!

呢個經歷講左俾個朋友知,個朋友即刻鬧爆我啦,話我個陣就應該走,唔應該留係度
仲叫我唔好再上去第二次了
於是我就決定返屋企就會send email同PR講我唔做呢個試用
點知又唔記得左send
個日我愛的Yetta whatsapp我問我咩事啦
都係話其實明知我地係Blogger就唔應該有呢個情況發生
但因為Yetta係捱義氣接下呢個體驗,道義上都冇理由就咁就no show既
係我地商量過之後,就決定由Yetta陪我上去第二次
咩事都好都唔離開我,咁就包冇出事啦!
電話預約好後,F&B既PR打電話來跟進,我就直接將事情講一次
佢就話會幫我同Cleen反映下,又話唔好意思 <-- nbsp="" p="">我地係約左平日星期五既下午三點半,絕對不是peak period!
但,竟然發生了讓Yetta生氣的事情!



那天Yetta和我遲了五分鐘,但那個很好笑容的姐姐都好快幫我地處理
都是15分鐘的時間都能弄定所有Agreement

搞掂晒之後,未到四點,Angel就黎接我地兩個一齊入房啦~

我真係超佩服Yetta,果然經驗老道啊!
入到房就講明自己係Blogger,然後查好了資料
Angel講一句,佢就講埋後三句
全程我都冇出聲,只係聽
Angel講少左好多野,至少唔會好似上次咁開口埋口都講錢
然後Yetta快刀斬亂麻,唔俾佢講咁多,快快手就叫佢安排體驗
Yetta咁快手都搞左半個鐘!!我地四點半出房既~
然後安排體驗啦,咁大間公司唔會淨係得Angel一個治療師呱?
Angel話要一個做完先到一個,因為我趕時間,所以Yetta讓我做先,就話幫我影相
Angel話只可以一個人入房,佢幫手影相喎
我心諗,你又要幫我做療程,點幫我影相?
Yetta擔心我又會俾人轟炸,好想陪我入房,但係Angel唔俾
咁就算啦,Angel話每個療程都要半個鐘,叫Yetta等半個鐘再到佢做
我地諗,我做完五點,佢做完五點半都okay既~
於是我留係房,Yetta出等候區
五分鐘後,Angel面有難色話冇treatment房用,樂觀睇就最少要半個鐘後先有機會有房
我即刻下左出黎,於是我就話要同Yetta商量
Yetta諗完就即刻話唔做,亦唔約下次,唔會再做體驗
原因在於:我地就算係早左完左諮詢,我地都係book左個段時間,你應該係comfirm有房有人先俾我地上黎既,冇理由我預約左但就要我等你有房俾我做Treatment,如果我係正價做既話,你邊對得我住啊??同埋我已經係預左兩個鐘上黎,仲要我等半個鐘以上既,我點算仲要幫襯你呢??加上已經唔係peak period,如果撞正星期六同放工時間,咁咪仲等得耐?咁我預約黎做咩呢??
我又上一課了!!好有道理!!而且我已經係上黎第二次,專程由上水去銅鑼灣的,真係蝕晒俾佢!!!

所以Yetta同我一致決定唔會再黎體驗,唔會再上黎試用,唔會幫襯Cleen
而且會出呢篇文,話俾佢地知,唔好再要人等啦!!!!

就以上~
##本文章純粹個人意見,讀者只宜當作參考,服務及產品均由Fashion & Beauty及Cleen提供##

請推推文及留個言支持一下曉晴吧!
------------------------------------------------------------------------------------------
歡迎產品試用、出席活動等請聯絡我:
mydearest.queenie@gmail.com

分站:
Facebook: http://www.facebook.com/miss.queeniechung
TheZtyle: http://missqueenie.theztyle.com
instagram: dear_queenie
Beauty Exchange: http://www.beautyexchange.com.hk/blog/曉晴
Youtube channel: http://www.youtube.com/queen11beauty
Weshare: http://www.weshare.hk/missqueenie


留言

熱門文章