{購物} 繼續崇尚不超過二百元的購物理念: ZALORA買裙記

係不同大大細細既網站都一定會見過ZALORA既廣告
可能因為我見親ZALORA既廣告都係用英文,用既Model都係外國人,賣既都係名牌子,所以我下意識覺得ZALORA呢個購物平台都係俾個D上班族、小資女架啦,我呢D只不過係窮拎既大學生又有乜野可能踏足呢D購物平台買野啊?

曉晴係一個購物狂,一唔開心就好想買野
就係因為有意識自己係一個購物狂
所以會強烈控制自己只可以買Below $100既野,埋單唔可以超過$200
銀包最多只可以放$100,唔可以碌EPS (除左係超巿買野返屋企返宿)
唔申請信用卡
所以,曉晴不至於咁快破產哈哈 :D

最近曉晴出了點事,身體亦不舒服,必須在家裡休息
唔想睇Facebook,又唔想寫Blog,就周圍禁下
禁禁下又見到ZALORA既廣告,話Big Sale,好多都三折
一見到Big Sale,曉晴又按捺唔住,禁左落去~
望望下,原來ZALORA賣既野個價錢都幾到地
ZALORA將所有品牌都集結係網站上面,俾人可以不出家門便可以購物~
呢種購物方式雖然簡單,但都要你本人對於自己既身體有相當深既了解先得
因為係不設門巿架,冇得摸冇得試,所以曉晴建議你搵把軟尺度定自己既三圍,咁就買得安心啦!


ZALORA個網好大,圖好多,可能因為咁,個網就load得有D慢
而佢個手機app就load得快D,但有時會有落差,交易亦唔多安全,
所以我都係建議大家用desktop睇好d~

曉晴減肥成功,對自己著裙依然冇自信
但係Yandy就話曉晴上次係NUXE event著裙好好睇,叫我試下著多d
所以呢,既然首次登記ZALORA新會員會有$100 Cash Coupon,$150免郵費,仲可以貨到付款,咁我就係ZALORA買條裙仔獎勵下鼓勵下自己啦hehe

ZALORA將D野分門別類,都幾易搵
先搵裙類~

有好多唔同種類既裙,一望就望見夏日裙
Well,既然減肥成功,梗係要show off下啦!
(下圖為ZALORA手機APP的截圖)



係大減價好多裙仔都做特價
曉晴目標都係放係一百蚊範圍既裙
最好就唔過百二啦~
曉晴都睇中好多目標,但係第二日再去睇,發現冇左!!!
原來大減價D貨去得好快,可能眨眼之間就會賣晒
所以要快!!!!!

裙都有唔同角度影,MODEL都可以360度比你睇
而printing既細節都可以睇到架~
咁就唔怕錯過左D小細節,到時拎到上手先俾咁大個Surprise自己嘛
(有時係架.....收到貨先見到,喂!呢隻公仔點解會print係度!!?)

唔想錯過自己鍾意既野

可以禁心心位置將佢save入喜愛清單,咁佢有冇貨你都可以mark住先
因為有D貨係可能會賣晒,但過幾日又會補返某幾個碼架
佢會email提你,所以唔使怕
你等到既,可以等下~ (不過曉晴唔等得,冇碼就target過第二樣!)

好多都好靚啊~~~
睇到眼花瞭亂,真係睇左我幾日
講起$100 Cash Coupon
可以係紅圈處登記

收到Email就有CODE~ (唔好諗住用我果個,我果個用左架啦,一次性架,有效期一個月)

我揀好左好多野
因為呢$100要買三百幾蚊先用得,咁計埋郵費都抵既
唔夠$150就要加$40郵費架啦
我買左五件野~ 唔少得一條夏日裙啦~~~
曉晴買野就係一件襯一件既,即係我會專登買D野黎襯條裙
所以呢五樣野呢有三樣都係用黎襯件裙架~~
ZALORA個網夠晒方便,唔使我行足一日街都未搵到野襯條裙,禁兩禁就okay啦
係冇得試SIZE姐,咁淘寶咪又係咁,家下人仔係咁升,我都好耐冇買淘寶~

放晒D野係購物籃之後
入埋CODE就可以click下一步

最後就有訂單號碼的~

根據訂單號碼可以查返件

曉晴係買野係發生左D小插曲既
就係禁錯制!
淘寶你禁錯制,落錯單,佢一日未發貨,你都可以禁Cancel,自己搞掂
曉晴就係未入Discount Code就禁左enter,結果張單就生成了
嚇死曉晴!!!!
拿拿林睇下常見問題點處理啦,原來冇得自己取消訂單架!
要係Office Hours打電話俾ZALORA客服處理架!
曉晴第二次又入錯單~有條褲未放入Cart我就禁enter
係啦!就係又出事啦,係唔足兩個鐘我又打俾客服,要姐姐取消張單,
取消張單係兩分鐘內就ko左啦~~佢會send email俾你架

再入單發現用左既CODE係用唔返架!
都要問客服拎返架,所以係唔夠十五分鐘我又打俾客服啦
ZALORA係15秒打電話,唔會好似寬頻個d打十世都打唔通
哥哥仔一查張單就即刻重send個CODE俾我啦~~~
三分鐘就收到CODE,成功落單買左五件野!!!!
都係用貨到付款既~ 自己要睇清楚有咩地方係不設貨到付款,基本上我睇就大部分都包既~

佢兩小時內發件 (所以一落錯就要即刻打俾客服啦,唔好拖!) 五至七個工作天會收到
佢一發件就會Send Email俾你,放心晒~
不過有樣野比淘寶做唔足既就係睇唔到個件去到邊
所以其實都係要等速遞電話啦~~~
呢樣就麻煩d,我屋企唔係成日有人係度呢......

不過曉晴已經等左兩日架啦~等到件之後就同大家一齊開箱啦
大家要記得留意我既facebook同instagram啊~~
而買到既連身裙同鞋仔都會襯成穿搭文
請大家熱切期待減左肥既曉晴出既穿搭文同外拍照啦hehe~

如果大家都想去Zalora睇下有咩裙仔岩既話,歡迎click入dresses online!

夏天熱辣辣唔好同人出去逼啦~想買靚裙既話ZaloraD特價貨仲抵玩過旺中啦~~

就以上~
##本文章純粹個人意見,讀者只宜當作參考,服務及產品均自費##

請推推文及留個言支持一下曉晴吧!
------------------------------------------------------------------------------------------
歡迎產品試用、出席活動等請聯絡我:
mydearest.queenie@gmail.com

分站:
Facebook: http://www.facebook.com/miss.queeniechung
TheZtyle: http://missqueenie.theztyle.com
instagram: dear_queenie
Youtube channel: http://www.youtube.com/queen11beauty
Weshare: http://www.weshare.hk/missqueenie


留言

熱門文章