{活動}來得及時系列1: 減肥減到變人乾點算?NUXE幫到你!


*一個月有兩個Sasa Event好開心,先係纖體豆,後係NUXE護理油,但因為NUXE個產品好正好Work,所以先出左呢篇,纖體豆我仲用緊 :) *

減肥CUT半油半肉,身體的油量自然會少左
所以我呢加變成極乾肌,頭髮都好乾,好似金毛獅王咁
咁岩得咁橋!SASA邀請我去睇NUXE的新產品,
話係萬用油黎,搽面搽身搽頭髮都可以,一樣野就可以代晒所有Lotion
望住自己乾爭爭既皮膚同頭髮,真係來得太及時啦!!!!


當日Dress Code係Dress like a French Lady
曉晴專登搵返套純色修腰裙出黎,拎埋對高跟鞋出去
可惜拎唔到獎添,不過唔緊要!個日真係睇到好多野!

一入場就見到好多熟悉既PR姐姐
佢地係上一個活動-纖體豆活動
都知我減緊肥,專登送支有氣礦泉水俾我添~超感動
 上一次我要睇住個個飲好味涼茶真係有少少慘lol

入到場一樣有牌仔同即影即有
超鍾意個位BA姐姐幫我影既即影即有 (對唔住啊我冇好好記住你叫咩名)
每次都幫我影到勁瘦勁靚啊~~我到呢加都攝係八達通套度
睇下睇下~~嘻嘻~~~

 大家安頓好之後
就由NUXE既代表介紹下NUXE既系列
同埋
最新產品-NUXE 2013限量版Huile Prodigieuse 晶亮全效護理油
我係第一次試呢個品牌,包裝好名貴,散發高尚的氣質
我呢d窮JJ邊買得起啊~不過在場好多SIS都好似係好熟呢個brand呢

原來NUXE係法國品牌,都好出名,成廿幾年
成條LINE都係用天然成份,不含防腐劑,更加無動物成分
淨係呢一樣都值得俾掌聲!
(係掌聲咋下LOL 我依然都係接受唔到油 :( )
BA姐姐俾我地試下個效果
WELL,係真心香,係我最愛的花香味!
原來係特色黎,NUXE專登唔用所謂最common最受歡迎既果香 (最憎果香!!!!)
有橙花、山茶花、松木味,好正 :D

另外仲有一隻星光護理油(右邊個支),勁閃
好多女明星都會搽係鎖骨、腿的位置,會sharp d
上腳好似著左絲襪咁~ 個日係Ping Ping做model,腳仔好靚啊~

我就冇試到啦,因為我試左個全效護理油,對手已經油油感
好彩SIS提我唔好用咁多,好用既點係,用好少好少量就已經可以搽到頭髮同手臂
一定要少,太多既話,皮膚啊頭髮吸收唔切,就會成手油,油淋淋既感覺真難頂

那天的體驗真係好開心~答中左問題仲可以拎到支Handcream Sample :D
去CWB Sasa 概念店真係好開心,好似返自己屋企咁
個個BA姐姐都係好熟見過面既,大家都識既感覺好warm,仲唔會亂sell我添
勁明白我減完肥之後既煩惱,又皮鬆又乾,又知我細個,都唔會sell我d貴價貨,
不過我呢個窮JJ只係捨得買百元以下既野,化妝品護膚品就二百樓下
除非試過好正會回購,唔係既,未試過都唔敢買
所以個d產品都係諗諗先

講返支護理油
剪頭髮個時俾姐姐話我d頭髮比以前乾勁爆多,好難剪
原來D頭髮唔係厚,係鬆!髮尾乾到不得了!

 所以我就試下用呢隻油啦 (真好,唔使專登去買隻韓國髮尾油)

睇睇用前,一炸野咁,梳完都唔得
即刻用用
用後,效果明顯,唔使講都知邊一邊係用左啦
D香味好舒服,等我呢個勁難訓得著既人都好快訓著
(陣味拍得住我最愛既薰衣草味花王溫熱Eyemask咁舒服,聞住就訓得著了)
呢個都係同花王溫熱Eyemask同一原理-「芳香療法」,可以Relax

用完個效果好靚啊!!!!貼服曬!!!!!!!
不過,我每次用一泵其實都好少量,用手掌卒開後,用完成把頭髮都仲係一手都係油
好難頂
於是係博命搽手臂,大脾,面,手,先岩岩好用晒成手油
吸收就吸收得快既
但就學SIS話齋,真係唔可以用得多,唔係就成手油,好難頂
我諗緊點樣用得少D.........
不過支油成100ml,每次只係用dd,係好抵玩,搽邊都得喎!
抵過你買十幾廿支韓國髮尾油啊護膚品啊咁啦!係咪?
不過就$269一支,作為學生黎講,我就未必會回購啦 (姐係冇咁神心專登儲錢買呢...)


點都好
多謝Sasa同NUXE俾呢個機會我試呢支油
我呢隻人乾真係好需要呢支油......
效果非常明顯,味道亦極佳,但真係好油,好難頂
我連續用左幾晚,頭髮滑左好多潤左好多,靚左好多!
但,每次用都成手油 -3-
我反而對佢個支香水有興趣 (哼哼哼~~)

再提一提
有興趣買支油既要去Sasa買,$269/100ml

就以上~




##本文章純粹個人意見,讀者只宜當作參考,服務及產品由SASA提供##


請推推文及留個言支持一下曉晴吧!
------------------------------------------------------------------------------------------
歡迎產品試用、出席活動等請聯絡我:
mydearest.queenie@gmail.com

分站:
Facebook: http://www.facebook.com/miss.queeniechung
TheZtyle: http://missqueenie.theztyle.com
instagram: dear_queenie
Youtube channel: http://www.youtube.com/queen11beauty
Weshare: http://www.weshare.hk/missqueenie

留言

熱門文章