{日常}幸福野餐系列:Laneige BB cushion不防汗

話說曉晴岩岩完SEM真係舒暢
我由三月捱到呢加都冇抖過
無行街無放鬆無好好訓覺,足足捱足兩個月
做紙摺讀到凌晨,孤單之際,
最岩就係用whatsapp去煩下朋友
跟住佢就話陪我去野餐

野餐呢樣野我細細個完全唔欣賞
因為肥,影相唔好睇
又覺得會熱,又悶啦,又有蚊啦,又無野玩
加上自己係小學、中學都冇乜朋友
所以就唔鍾意

野餐的風潮越來越熱熾
自己身邊的朋友都係instagram曬命
影既相又靚又田園風
好可愛好靚好舒服咁既樣
於是我就同朋友講,我想試下野餐
跟住就約好了去野餐 :)


今次野餐既重點就係試下Laneige BB Cushion
有我facebook既都知我搵緊岩夏天用的氣墊粉
因為我係乾肌,氣墊粉既滋潤度係夠我hold妝
而我除左個黑眼圈要遮就冇野要遮,只係想修飾暗黃膚色
所以近乎零遮瑕既氣墊粉岩我嘻嘻
之前鬧到熱熾既BB Cushion,有幾隻牌子都幾受歡迎
有IOPE,HERA,雪花秀,Laneige等等
Laneige岩岩新出左升級版BB Cushion
又話六大功效,最吸引我既就係長時間補濕同持久不變色
好想試,所以做足功課,上網搵好多blog文
亦都係instagram搵試用後感,發現個個都話好好用,好貼好持久
三百幾蚊又唔夠膽博喎,呢加D Blogger乜叉都話好用好用
真係難分真與假喎,最好都係試一試先
於是就去拎Sample啦,我平時都唔恨用sample
但係我真係好想試bb cushion,於是就去拎啦

BA姐姐透過目測幫我揀左23號色,其實係覺得有d淺色
但係我又信BA姐姐既眼光,所以照拎啦
趁野餐,就試下用啦!!試佢效果啦!!
不過試完就知道,我可以慳返三百蚊啦~~

妝前:

(暗黃,係好黃,因為捱夜太多,應該個肝爭D......俾人話左好耐)
我用了Pond's既Toner抹一抹皮膚,再試用CANMAKE送的精華素
原來一粒的份量都好多,可以倒三次出黎,第一次可以抹晒成塊面
第二次可以抹埋頸,第三次可以再抹多次面加手,用完之後真係勁滑勁舒服
隻手勁滑,面亦很夠濕,好正,但印象中都係貴,所以諗諗先
但係對於乾肌黎講係真係夠濕,妝亦很夠貼
不錯不錯!


這粒試用妝都幾細
唔係講份量,只係好難拎上手
一邊係氣墊綿,另一邊係有bb cream的綿





輕輕壓,就能拿到bb cream
份量不會太多,上臉就夠透薄,膚色是改到的
但遮瑕度亦不是太令人失望,都有少少喎
起碼我臉的血管絲都遮到


左邊是上了妝,右邊沒有
其實不太大分別,是相對上精神點
但黑眼圈是必須用concealer的
不過這都是預料之內

妝容輕鬆搞定,
去野餐就是不多時間補妝
所以所有野都要防水防油

而BB Cushion係濕濕油油感,係香港係不可能不定妝
一定要習慣用碎粉定妝,我用MEDIA的暖色系珠光透明粉餅定妝
眼線用Revlon的Colorstay眼線液,好易用
Macara用Maybelline防水的,可能真的用太耐,有黑色粒粒了,應該要扔
唇妝我用Revlon的Colorstay lipstick 025號色,真係食完野抹嘴都唔甩色,野餐最岩!
BB Cushion出到街既效果相當好,很美很無瑕~

翻睇返D相先發現,個BB Cushion真係白左少少,同條頸唔同色喔


朋友買了新相機就影到好靚hehe
個個都話影到好似沙龍咁
瘦左影相真係影得靚好多
我已經成功減到63磅啦~
但朋友話瘦到得層皮,仲未firm囉,鬆鬆的
等我做多d gym先!


我11點上妝,去到彭福公園已1點半,曬到出晒汗
坐低左1點45分就話我鼻上有d野,用紙巾一印就已經見色

去到2點半再印,成張紙巾已是黃黃的,溶妝相當勁
然後補粉,4點半返到房睇鏡,色冇變的
但係曬一曬太陽就溶妝呢件事,足以令我唔會買呢盒粉
所以,化妝品都係自己親身試好D


野餐的食物都係我自己整的,都是嚴謹控制份量
有田園沙律配自製沙律醋、墨西哥雞/牛卷、檸檬水同蘋果~
有人想知多d點整得健康唔肥嗎?
還是要分享下我那天的穿搭?
留言告訴我吧 :)

就以上~

##本文章純粹個人意見,讀者只宜當作參考,以上產品均自費##


請推推文及留個言支持一下曉晴吧!
------------------------------------------------------------------------------------------
歡迎產品試用、出席活動等請聯絡我:
mydearest.queenie@gmail.com

分站:
Facebook: http://www.facebook.com/miss.queeniechung
TheZtyle: http://missqueenie.theztyle.com
instagram: dear_queenie
Youtube channel: http://www.youtube.com/queen11beauty

留言

熱門文章